نحوه کارکردن و نحوه ارتباط ما با مشتریان دستخوش تغییرات همیشگی است. یک دهه پیش، مردم جلسات حضوری در دفتر را ترجیح می دادند. امروزه حتی مسائل جدی از طریق Zoom به راحتی قابل حل هستند. افراد بیشتری دیجیتال را انتخاب می کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که شرکت سنتی شما منقرض خواهد شد. هر کسی می تواند خود را با دنیایی که همیشه در حال تغییر است وفق دهد. این مقاله در مورد مهمترین روند بازاریابی ایمیلی در سال 2022 صحبت خواهد کرد.

خبر خوب این است که راه‌های ثابت شده در زمان برای دستیابی به مشتریان هنوز کار می‌کنند. بازاریابی ایمیلی زنده و موثر است. با توجه به Litmus، 2021 سال ایمیل برای همه بود. 2022 هیچ تفاوتی نخواهد داشت. ارزش رو به رشد بازاریابی ایمیلی مشهود است. یکی از قابل اعتماد ترین کانال های ارتباطی است. همه قرار است از آن برای تبلیغ محصولات خود، حمایت از برند های خود، ارتباط با بازار هدف و جمع آوری پول نقد استفاده کنند. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که روی کمپین ها و استراتژی های بازاریابی ایمیلی خود تمرکز کنید.
ما قبلاً هشت روند طراحی ایمیل را مورد بحث قرار داده ایم که به هر کارآفرینی کمک می کند تا با نیازها و چالش های سال آینده سازگار شود. زمان آن فرا رسیده است که راه های موثری را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی ایمیلی شما ثابت نمی ماند. در ادامه روندهای بازاریابی ایمیلی برای سال 2022 را به تفصیل شرح خواهیم داد.

ایمیل مارکتینگ


روندهای بازاریابی ایمیلی برای سال 2022

شخصی سازی

در مورد شخصی سازی مطالب زیادی گفته شده است. با این وجود، چه بخواهید چه نخواهید، شخصی سازی کلید موفقیت است. این در سال گذشته ضروری بود، و در سال آینده بسیار مهم خواهد بود، سوالی نیست.

همانطور که Adam Q. Holden-Bache، یکی از بازاریابان ایمیل پیشرو، معتقد است که در 10 سال آینده ایمیل ها با 100٪ پیام های شخصی سازی شده توسط هوش مصنوعی کاملاً خودکار خواهند شد. در واقع، به آرامی اما مطمئنا، ما به سمت یک تجربه بیش از حد شخصی می رویم. اگرچه امروزه سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی گزینه قابل اطمینانی نیستند، اما همچنان می توانید با شخصی سازی دستی به نتایج بسیار شگفت انگیزی برسید. با استفاده از آمار ارائه شده توسط ESP خود، می توانید به راحتی نیازهای مشتری را برآورده کنید و یک خبرنامه ایجاد کنید که نتیجه مستقیم رفتار، سابقه، ترجیحات و علایق مشترک است.

اگر شک دارید، این را بدانید. با توجه به Instapage، پیام های شخصی دارای بازگشت سرمایه 122٪ هستند، در حالی که گزارش ایمیل مشتری ملی بیان می کند که ایمیل های هدفمند 58٪ از کل درآمد را ایجاد می کنند. در سال 2022، زمانی که رقابت سخت خواهد شد، این اعداد ممکن است به حفظ شرکت شما کمک کنند.
شخصی سازی چیز پیچیده ای است. استفاده از نام مشتری در کپی و خط موضوع کافی نیست. خیلی بیشتر نیاز دارد. به عنوان مثال، ارکان اصلی شخصی سازی خوب عبارتند از:

تقسیم بندی صحیح
بهینه سازی زمان ارسال با توجه به الگوهای باز تاریخی کاربر
استفاده از محتوای پویا بسته به کاربری که برایش ارسال می کنید
ایجاد ارتباط با برند شخصی
ایجاد مقاصد فردی

اولویت قرار دادن مشتریان و فکر کردن به مشکلات آنها تاکتیکی است که هرگز شما را ناامید نمی کند. بسیاری از برندها از آن سود می برند و در کمپین های مختلف از آن بهره برداری می کنند. به عنوان مثال، کمپین های خودکار بیش از حد شخصی در قلب هر خبرنامه رها کردن سبد خرید قرار دارد. این یک روش ثابت شده برای بازگرداندن مشتریان و تشویق آنها برای نهایی کردن معامله است. ایمیلی از جک ویلز را به عنوان مثالی در نظر بگیرید. این خود را به عنوان یک یادآوری قرار می دهد، نه یک ایمیل سبد خرید رها شده. اگرچه همه ما می دانیم که چیست.

خبرنامه درخشان است. این شامل پیام کوچک خطاب به مشتری با نام در بالا، اقلام باقی مانده در سبد خرید، و بلوک های فروش متقابل تولید شده با توجه به تاریخچه خرید و ترجیحات مشتری است. همچنین دارای مشوق‌های خرید مانند ارسال رایگان و یادآوری یک فروش بزرگ و CTA است که دقیقاً به صفحه پرداخت منتهی می‌شود تا مشتری بتواند بدون حرکت اضافی معامله را نهایی کند.

این جزئیات کوچک مانند پیوند مستقیم به پرداخت، اقلام باقی مانده در سبد، فروش متقابل، و نام تفاوت واقعی را ایجاد می کنند. آنها مستقیماً با مشتری صحبت می کنند، برای او ارزش قائل می شوند و در سطح شخصی ارتباط برقرار می کنند. شخصی‌سازی به این خبرنامه کمک می‌کند تا مشتریان را بازگرداند و درآمد از دست رفته را بازیابی کند.

به گفته Experian، ایمیل های تولد می توانند تقریباً 342٪ بیشتر از یک ایمیل تبلیغاتی معمولی درآمد ایجاد کنند. این بدان معناست که ایمیل های قدردانی از مشتری، حتی بدون شیوع بیماری همه گیر، از نرخ های بالایی برخوردار هستند که نقشی حیاتی در موفقیت مالی شرکت ایفا می کند.

در سال 2022، مشترکین بیش از هر زمان دیگری مشتاق همدلی برند شما خواهند بود. COVID-19 نیاز به قرار دادن مشتریان در قلب استراتژی شما در همه سطوح را تسریع کرده است.

منبع وبسایت designmodo

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.